Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone (Thunderflash/Wildfire)
4882V

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone (Thunderflash/Wildfire)

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone (Thunderflash/Wildfire)
  • Producent: Level-5
  • Wydawca: Level-5
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 13.12.2012
  • Europa: 27.03.2015
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG
  • Liczba graczy: 1-2
  • od lat 12
  • przemoc

Inazuma Eleven GO 2: Chrono Stone to japońska gra RPG wyprodukowana przez Level-5 z myślą o 3DS-ie. Tytuł, tak jak poprzednie części, traktował o piłce nożnej i ukazał się w dwóch wersjach (Thunderflash i Wildfire) różniących się paroma elementami.

Chrono Stone to bezpośrednia kontynuacja pierwszej odsłony GO, gry, która zapoczątkowała drugą trylogię Inazuma Eleven. Główny bohater, Arion Sherwind, wraca w rodzinne strony po turnieju piłkarskim Holy Road, ale tam czeka na niego niemiła niespodzianka - po piłce nożnej nie ma śladu, protagonista odnosi wręcz wrażenie, że przebywa w alternatywnej rzeczywistości. Rychło okazuje się, iż za zamieszeniem stoi międzynarodowa organizacja o nazwie El Dorado, która stawia sobie za cel wyrugowanie problemów trapiących świat. Jednym z nich, na nieszczęście, jest dyscyplina uprawiana przez Ariona i jego kolegów.

Stylem poprzedników GO 2 łączy cechy japońskich eRPeGów i gry sportowej. Rozgrywkę podzielić można na eksplorację i zawody sportowe. W tym pierwszym przypadku kierujemy krokami protagonisty obserwując wydarzenia z typowej dla gatunku perspektywy. Możemy zbierać różne porozrzucane po świecie gry przedmioty oraz nawiązywać kontakty z zamieszkującymi go NPC-ami.

Podczas meczów piłkarskich naszymi podopiecznymi sterujemy za pomocą stylusa. Rysując na ekranie dotykowym niebieskie linie wyznaczamy zawodnikom gdzie mają biec, a jeśli chcemy podać stukamy na ekranie w wybrany punkt boiska. Do dyspozycji mamy też inne opcje. Możemy np. zatrzymać mecz by opracować inne schematy taktyczne albo odpalić specjalnie techniki mogące zaważyć na wyniku spotkania.

Rozgrywkę regulują dwa rodzaje punktów. Jeden, Fitness Points, odpowiada za kondycję piłkarzy. Im jest ona gorsza u zawodnika, tym trudniej jest mu utrzymać się przy piłce i omijać rywali (no i porusza się wolniej). Drugi typ to Technical Points. Od nich natomiast zależy to, czy będziemy w stanie odpalać specjalne umiejętności. Możemy to zrobić w każdej chwili, jeśli tylko dany zawodnik dysponuje odpowiednią liczbą tych punktów.

Podobne gry