Tales of the World: Reve Unitia
1210V

Tales of the World: Reve Unitia

Tales of the World: Reve Unitia
  • Producent: Bandai Namco
  • Wydawca: Bandai Namco
  • Wersja językowa: Japońska
  • Premiery
  • Świat: 23.10.2014
  • Europa: Nie wydano
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: RPG taktyczny
  • Liczba graczy: 1

Tales Of The World: Reve Unitia to gra strategiczna z elementami RPG wyprodukowana i wydana przez firmę Bandai Namco. Tytuł ukazał się na konsoli Nintendo 3DS i oficjalnie nigdy nie został wydany na Zachodzie.

Reve Unitia to rozbudowana wersja Tales of the World: Tactics Union, gry, która pierwotnie ukazała się na urządzeniach przenośnych z systemami iOS i Android. Akcja rozgrywa się w fantastycznym świecie Revalia, której budulcem są sny jego mieszkańców. W tym świecie lud zwany Rufrus dba o równowagę, walcząc z Vuul, manifestacją mroku tkwiącą w miejscowych. Normalnie z Vuul rozprawia się grupa tak zwanych Dreamcatcherów, ale ci w niewyjaśnionych okolicznościach przepadli. W akcie desperacji Rufrus postanawiają przyzwać bohaterów, którzy pomogą im walczyć z zagrożeniem. Tymi bohaterami są postacie znane z różnych odsłon serii Tales of, począwszy od Tales of Phantasia (pierwszej części cyklu) a skończywszy na Tales of Xillia 2. W Reve Unitia jest ich prawie pięćdziesiąt.

Co ciekawe, gra oferuje dwie kampanie, które kręcą się wokół postaci Teruna i Nahato, członków klanu Rufrus. Na początku zmagań wybieramy, który bardziej nam odpowiada, przy czym nadmienić warto, iż różnią się one nie tylko fabułą, ale także stopniem trudności. Scenariusz Nahato jest o wiele trudniejszy i zaprojektowany z myślą o osobach lubiących wyzwania.

Jeśli chodzi o rozgrywkę, Reve Unitia nie odbiega specjalnie od innych strategii turowych. Nasi podopieczni, czyli bohaterowie Tales of, poruszają się po mapach pokrytych kwadratowymi polami. Postacie różnią się umiejętności i rozwijają się dzięki gromadzonemu doświadczeniu. Na uwagę zasługuje system pozwalający rozwijać relacje między postaciami, jeśli te współpracują ze sobą podczas bitew. Taka dobra relacja aktywuje cutscenki (przypominające skity z głównej serii) i przekłada się na potencjał walczących.

Podobne gry