Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza

Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza

8,0
3 oceny

Ocena wg platformy:

PC 8.0

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Antimatter Games
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Symulacja
Liczba graczy:
1-64
Premiery
Świat:
30.05.2013
Europa:
30.05.2013
Polska:
07.06.2013
Producent:
Antimatter Games
Wersja językowa:
Pełne wsparcie języka polskiego Pełna
Gatunek:
Strzelanina FPP,   Symulacja
Liczba graczy:
1-64
Premiery
Świat:
30.05.2013
Europa:
30.05.2013
Polska:
07.06.2013

Red Orchestra 2: Nadciągająca Burza - opis gry

Rising Storm jest samodzielnym dodatkiem do gry Red Orchestra 2: Bohaterowie Stalingradu multiplayerowej, realistycznej, taktycznej strzelanki FPS osadzonej w realiach Drugiej Wojny Światowej. Dodatek prezentuje zmagania wojsk amerykańskich i japońskich o wyspy na Pacyfiku.

Gra pozwala wziąć udział w sieciowych potyczkach dla maksymalnie 64 graczy w których możemy stanąć po stronie żołnierzy amerykańskich lub japońskich. Ponownie jak w podstawce, do wyboru mamy jedną z kilku różnych klas, jednak tym razem klasy w poszczególnych frakcjach różnią się od siebie, co wprowadza asymetryczność do rozgrywki. Dodatek wprowadza też nowe uzbrojenie. Poza znanymi z podstawki klasami po stronie amerykańskiej możemy znaleźć można obsługę miotacza ognia a po stronie Japońskiej lekkiego moździerza. Wojsko amerykańskie ma na wyposażeniu strzelby natomiast żołnierze Japońscy mogą zastawiać pułapki z granatów oraz mogą przeprowadzić szarżę banzai polegająca na sprincie z bronią białą w kierunku wroga, podczas której mają zwiększoną odporność na obrażenia i prędkość biegu. Japońscy żołnierze nie dostają również kary punktowej za samobójstwo, jeśli wbiegną z granatem w ręku w przeciwnika zabijając go. W odróżnieniu od podstawowej wersji gry, w walkach na Pacyfiku nie biorą udziału pojazdy sterowane przez graczy 

Dalsza część tekstu pod wideo

Bardzo ważnym aspektem gry jest jej model strzelania, nastawiony na oddanie bardziej realistycznych wrażeń i rozbudowana fizyka lotu pocisków. Gra posiada również szereg innych mechanik urzeczywistniających rozgrywkę jak np. ograniczony do minimum interfejs bez informacji o ilości nabojów lub brak oznaczenia przeciwników i wrogów, przez co sami musimy orientować się do kogo powinniśmy strzelać a do kogo nie, co czasem dodatkowo utrudnione jest przez warunki nocne lub dym z granatów dymnych.
Gra zawiera również edytor poziomów oraz tryb singleplayer, który jest fabularyzowaną rozgrywką z botami na mapach używanych grze sieciowej i szeregiem samouczków.

Gra otrzymała tytuł najlepszej gry multiplayerowej roku 2013 (PC Gamer's Multiplayer Game of the Year, 2013) od redaktorów serwisu PC Gamer oraz znajduje się na 66 miejscu najlepszych gier na PC magazynu PC Gamer.

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper