Shadowgun: Deadzone

Shadowgun: Deadzone

5,5
2 oceny

Ocena wg platformy:

PC 5.5
Mobile -

Grałem, moja ocena:

Grałem na:

Grę ukończyłem w (godziny):

Pole nieobowiązkowe

Ocena zapisana

Zmień
Producent:
Madfinger Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
2-12
Premiery
Świat:
15.11.2012
Europa:
15.11.2012
Producent:
Madfinger Games
Wersja językowa:
Brak wsparcia języka polskiego angielska
Gatunek:
Strzelanina FPP
Liczba graczy:
2-12
Premiery
Świat:
15.11.2012
Europa:
15.11.2012

Shadowgun: Deadzone - opis gry

Shadowgun: Deadzone to strzelanina wyprodukowana i wydana przez MADFINGER Games 15 listopada 2012 na urządzenia mobilne z Androidem, iPhona, iPada, 30 lipca 2013 na przeglądarki WWW (Facebook) i PC z systemem Windows oraz 16 sierpnia 2013 na PC z Macintoshem.

Produkcja jest spin-offem serii Shadowgun, względem poprzedniej odsłony doczekała się poważnych zmian, wśród których najważniejszą jest skupienie się na rozgrywce rywalizacyjnej (tutaj do 12 graczy) zamiast na tej dla pojedynczego gracza. W jej ramach można wybrać jeden z dwóch trybów, które są typowe dla tego typu produkcji.

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Deathmatch, gdzie gracze walczą między sobą;
  • Zone Control, gdzie należy utrzymać określony obszar;

Przed wejściem do walki gracz wybiera jedną z dziesięciu dostępnych postaci. Każda z nich ma unikatowe zdolności, choć do ich zdobycia potrzebna jest cierpliwość. W ramach produkcji występują mikrotransakcje. Mechanika strzelania przywodzi na myśl strzelaniny TPP takie jak np. Gears of War, tak więc występuję chociażby strzelanie zza osłony.

Podobnie jak główna odsłona cyklu, gra działa na technologii Unity, prezentując bardzo dobrą jak na docelową platformę i rok wydania oprawę graficzną.

Wideo - Shadowgun: Deadzone

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper