The Sea Will Claim Everything
45V

The Sea Will Claim Everything

The Sea Will Claim Everything
  • Producent: Jonas Kyratzes
  • Wydawca: Jonas Kyratzes, Verena Kyratzes
  • Wersja językowa: Angielska Angielska
  • Premiery
  • Świat: 23.05.2012
  • Europa: 23.05.2012
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Powieść graficzna
  • Liczba graczy: 1
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Tryb 3D: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak

The Sea Will Claim Everything to powieść graficzna wyprodukowana i wydana przez Jonasa Kyratzesa (późniejszego współautora scenariusza The Talos Principle) oraz Verene Kyratzes 23 maja 2012 jedynie na PC. Za warstwę audio odpowiada Chris Christodoulou.

Produkcja jest grą przygodową point-and-click, która może przywodzić na myśl stare produkcje od LucasArts. Gracz "przemieszcza się" więc pomiędzy ekranami, a tam wchodzi w interakcje z postaciami albo przedmiotami.  Z tą produkcją zapoznać się można edynie w rozgrywce dla pojedynczego gracza.

W ramach fabuły opowiedziana jest osadzona w stworzonym wcześniej przez twórców "The Land of a Dream", a dokładnie w "Fortunate Isle". Tamtejszy lord Urizen - wykorzystując kryzys ekonomiczny - wyzyskuje miejscową ludność. Dodatkowo, pradawny lud Underhome z nieznanych im powodów, jest wykluczony. Jeden z druidów, bezradny wobec sytuacji w krainie, decyduje się stworzyć portal umożliwiający bezpośrednią interakcję z "The Land of the Dream".

Produkcja spotkała się z przychylnym odbiorem ze strony społeczności, a wśród pochwał najczęściej pojawiały się te dotyczące warstwy narracyjnej oraz audiowizualnej. 24 marca 2016 produkcja pojawiła się na platformie Steam, a wcześniej była dostępna w "bundle'ach" z innymi grami albo poprzez stronę autora.


Opis opracował: BZImienny