Heroes of Might and Magic II: The Price of Loyalty
150V

Heroes of Might and Magic II: The Price of Loyalty

Heroes of Might and Magic II: The Price of Loyalty
  • Premiery
  • Świat: Kwiecień 1997
  • Europa: Kwiecień 1997
  • Polska: Nie wydano
  • Gatunek: Strategiczna
  • Liczba graczy: 1-6
  • Kontroler ruchu: Nie
  • Dystrybucja cyfrowa: Tak

Heroes of Might and Magic II: The Price of Loyalty to strategia turowa wyprodukowana przez Cyberlore Studios i wydana przez 3DO Company w kwietniu 1997 na PC z systemem Windows i w 1997 na MS-DOS, a w 1999 na terenie Wielkiej Brytanii ukazała się wersja na Acorn 32-bit. Na terenie Polski, dzięki Mirage Interactive, produkcja pojawiła się 15 lutego 1999 roku (razem z wersją podstawową).

Produkcja jest dodatkiem do wydanego w 1996 (u nas 15 lutego 1999 roku) Heroes of Might & Magic II: Succession Wars, który nie zmienia założeń wersji podstawowej. Jest to zatem osadzona w świecie fantasy strategia turowa w której zarówno aspekt ekonomiczny jak i militarny jest istotny. Deweloper pokusił się przy tym o dodanie nowej zawartości w postaci m. in. bohaterów, punktów na mapie a w przypadku Nekromantów także budynku. Istotna nowością jest składająca się z 4 kampanii (2 dłuższe i 2 krótsze) linii fabularna. Wśród przewidzianych trybów rozgrywki - poza scenariuszem/kampanią dla pojedynczego gracza - istnieje możliwość grania do 6 osób łącznie przy wykorzystaniu internetu albo w trybie gorącego krzesła.

Najważniejsza linia fabularna - nazywająca się "Cena Lojalności" - opowiada historię lorda pewnego władcy, który zostaje wysłany z zadaniem zdławienia buntu lorda Kruegera. Kampanie są w głównej mierze rozdzielne między sobą, a dodatkowo nie nawiązują do wydarzeń z wersji podstawowej.

Produkcja jakiś czas później - wraz z wersją podstawową - ukazała się w pakiecie Heroes of Might and Magic II Gold.


Opis opracował: BZImienny

Podobne gry