"Bio Evil", czyli jak się powinno tworzyć demake`i

BLOG
463V
"Bio Evil", czyli jak się powinno tworzyć demake`i
Snow8lind | 30.06.2019, 10:49
Poniżej znajduje się treść dodana przez czytelnika PPE.pl w formie bloga.

Czy zastanawialiście się jak mógłby wyglądać Resident Evil, gdyby wydano go na 16-bitowej konsoli Segi? Dzięki małemu studiu PSCD Games już niedługo sami będziecie mogli sięgnąć po ten demake, wiernie podążający za fabułą oryginału.

Zapraszam na materiał o grze, na którą obecnie czekam najbardziej. Jak dla mnie będzie to produkcja roku. To naprawdę najlepszy czas dla fanów retro :)


Pełen wywiad dostępny jest na stronie Retroage.net pod adresem: http://retroage.net/wywiady/resident-evil-sega-mega-drive-demake-wywiad

 

Strony, na których możecie śledzić postępy prac na grami PSCD Games:
Strona główna serwisu PSCD.ru (po rosyjsku): http://pscd.ru/
Facebook: http://www.facebook.com/groups/312428125976652/
Twitter: http://twitter.com/greengh0st1
Wsparcie studia: http://www.patreon.com/PSCDgames

Indiegogo "Foxyland": https://www.indiegogo.com/projects/foxyland-for-sega-mega-drive-sega-genesis#/

Oceń bloga:
6

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper