Resident Evil 3 demo - szybkie wrażenia

BLOG O GRZE
461V
Resident Evil 3 demo - szybkie wrażenia
Darek | 19.03.2020, 02:52
Szybkie wrażenia i jeszcze mam myśleć nad wstępem?! Trzecia jest, kurde bele.

Pierwsza myśl: Na czasie jak cholera!

Są i smaczki dla fanów:

Ok, nie wiem czy siedzę za blisko, czy to kwestia mojej zwykłej ps4, czy po prostu silnika, ale drażnią mnie ich włosy. Zwłaszcza Mikhaila. Grafika ogólnie piękna, ale te włosy jakieś takie... Umowne:

Jak w dwójce czułem, że znajduje się w znajomym miejscu, tak tu nie mam pojęcia co, gdzie i jak... I bardzo dobrze!

Dzisiejsze gry stosują taki całkiem interesujący bajer - im dalej jesteśmy od danego obiektu, tym prostsza jego geometria, czy animacje - bo i tak nie widać. Z niezłym skutkiem korzystał z tego patentu Outlast (chociaż modele zmieniały się całkiem wyraźnie na naszych oczach), jak i Dark Souls. Przy tym ostatnim pewnie nigdy nawet nie zauważyłbym jak bardzo uproszczone zostają animacje postaci znajdujących się daleko od nas (dobrze widoczne np w trójce na przykładzie Andre w Firelink Shrine). Rimejk trzeciego Residenta też korzysta z tego bajeru, ale mam z nim mały problem. Otóż, jak widzę zombiaka jakieś 20 metrów ode mnie to po prostu przyceluję mu w głowę i pośle ponownie do piachu. Nie jest to jakaś duża odległość, a mimo to animacja ruchów przeciwników spada do dosłownie pojedynczych klatek na sekundę. W grze, której główną mechaniką jest walka na miecze w zwarciu sztuczka tego typu nie robi absolutnie żadnej różnicy, ale tutaj... No nie wiem, drażni mnie to.

Nemesis wygląda przednio - bardziej popierzona wersja T-00. W demie wystarczy jeden granat pod nogi żeby na chwilę go unieruchomić, więc ucieczka przed nim - przynajmniej na razie - nie wydaje się być zbyt upierdliwa. Jaram się jak Królewska Przystań i czekam na premierę!

Oceń bloga:
5

Komentarze (21)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper