EVIL TV - Nadchodzi Noc #DyingLight
W 2006 roku na świat przyszedł wielki hit Capcomu, Dead Rising na wyłączność dla Xboksa 360. Był to pierwszy tak duży projekt podejmujący temat zombie w otwartym świecie. Przez kilka kolejnych lat sytuacja na rynku zmieniła się kiedy w 2011 roku Techland wydało Dead Island. Co było dalej? Zapraszamy!
"Za dnia łowca, nocą zwierzyna" - takim sloganem marketingowym posługiwali się twórcy zaraz przed premierą Dying Light. Drugiej największej polskiej produkcji obok Wiedźmina 3. W naszej opinii, najlepszej grze sandboksowej z zombie w tle. Dlaczego? Powodów jest wiele. Swoboda poruszania się, zmienny cykl dobowy, dużo możliwości walki, brutalność kreatywna, wykonanie i samo miasto Harran wzorowane na Stambuł czy nawet Maltę. W połączeniu z ciekawymi zadaniami, szeregiem wyzwań i możliwością kooperacji do 4 graczy otrzymaliśmy prawdziwą perełkę. Kolejnym plusem jest sam dodatek tye Following będący sam w sobie nowością w rozgrywce dzięki łazikowi o który trzeba regularnie dbac i nowym otoczeniu w postaci obszarów poza miastem.
Teraz wciąż zagrywając się w DL czekamy na zapowiedziany w ubiegłym roku sequel. Czy Techland podoła postawionej przez siebie poprzeczce? Zmian będzie bardzo dużo a my zastanawiamy się jak to wszystko może sprawdzić się już w finalnym produkcie. Miłego oglądania!