The Dark Pictures The Devil in Me - poradnik. Wybory i konsekwencje, wszystkie sekrety, obrazy, wizytówki, FAQ - poradnik i solucja do gry. Opis, przejścia, zagadki, sekrety, znajdźki, mechaniki, zdolności

The Dark Pictures The Devil in Me poradnik

The Dark Pictures The Devil in Me - Śrubokręt i szklana pułapka: komu dać narzędzie (wybory i konsekwencje)

Mateusz Wróbel | 21.11.2022, 20:41

The Dark Pictures The Devil in Me - Śrubokręt i szklana pułapka: komu dać narzędzie (wybory i konsekwencje)

Komu dać śrubokręt i jak to wpływa na dalszą grę w The Devil in Me?

Po tym, jak Kate, Erin i Jamie wpadną na pomysł wciągnięcia Du'Meta w ich grę, ostatnia bohaterka wyciągnie śrubokręt, a Kate będzie musiała zdecydować, czy chce go wziąć, czy woli go zostawić koleżance:

  • Jeśli zostawisz śrubokręt Jamie, to w dalszej części gry zginie albo Jamie, albo Kate - nie ma tutaj innego wyjścia.
  • Jeśli Kate weźmie śrubokręt, to ani Jamie, ani Kate nie będą musiały zginąć.

Kluczowym wyborem będzie szklana pułapka, do której zawsze się udasz, o ile Jamie ucieknie Du'Metowi: Gdy szkło będzie miało zgnieść Jamie, zdecyduj, czy chcesz odwrócić stronę, w którą podąża mechanizm:

The Dark Pictures The Devil in Me - Śrubokręt i szklana pułapka: komu dać narzędzie (wybory i konsekwencje)

  • Jeśli nie zareagujesz jako Jamie, to dziewczyna zginie niezależnie od tego, czy posiada śrubokręt.
  • Jeśli zareagujesz jako Jamie, a szkło zacznie iść w stronę Kate, kobieta zginie - o ile nie posiada śrubokrętu. W przypadku posiadania narzędzia uda się jej uwolnić z pułapki.
Źródło: własne

Komentarze (4)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

Spis treści

Powrót do poradnika
cropper