„Jeśli nic nie poczujecie w trakcie gry, to znaczy, że jesteście martwymi skorupami bez uczuć"

Gry
1336V
„Jeśli nic nie poczujecie w trakcie gry, to znaczy, że jesteście martwymi skorupami bez uczuć"
Andrzej Ostrowski | 13.02.2015, 21:03

Kto by się spodziewał, że będzie tak bardzo grało na emocjach? W trakcie wywiadu z Andrea Pessino, współzałożycielem studia Ready at Dawn padło pytanie dotyczące charakterystyki postaci Galahada. Mianowicie, czy gracze poczują przywiązanie do tego bohatera. Andrea dumnie odpowiedział, że gra wzbudzi w nas wielokrotnie skrajne emocje, a bohater został dobrze napisany i ma bardzo silną motywację.

Pessino dodał również, że porusza wiele tematów i motywów. Będziemy musieli odkryć spisek, a zarazem weźmiemy udział w konflikcie, którego nikt się nie spodziewał. Jednym z nich jest walka Galahada i zespołu z rebeliantami. Będzie to bardzo trudne dla bohatera, gdyż był szkolony do zabijania mutantów, a nie ludzi, przeciw którym oryginalnie rycerze nie mieli nigdy walczyć.

Dalsza część tekstu pod wideo

Możemy również spodziewać się wielu zwrotów akcji. Pessino przypomina, że zakon przez samych rebeliantów jest postrzegany jako banda morderców i zdrajców. Dorzucając do tego nadchodzące zagrożenie ze strony mutantów, możemy spodziewać się całkiem niezłej produkcji.

Jak na graczy według Pessino wpłynie ta cała sytuacja? Odpowiedź jest prosta:

Jeśli nic nie poczujecie w trakcie gry, to znaczy, że jesteście martwymi skorupami bez uczuć.

Źródło: http://thegamefanatics.com/2015/02/order-1886-dev-dont-get-emotional-end-order-youre-probably-dead-inside/

Komentarze (13)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper