„Jeśli nic nie poczujecie w trakcie gry, to znaczy, że jesteście martwymi skorupami bez uczuć"
Kto by się spodziewał, że będzie tak bardzo grało na emocjach? W trakcie wywiadu z Andrea Pessino, współzałożycielem studia Ready at Dawn padło pytanie dotyczące charakterystyki postaci Galahada. Mianowicie, czy gracze poczują przywiązanie do tego bohatera. Andrea dumnie odpowiedział, że gra wzbudzi w nas wielokrotnie skrajne emocje, a bohater został dobrze napisany i ma bardzo silną motywację.
Pessino dodał również, że porusza wiele tematów i motywów. Będziemy musieli odkryć spisek, a zarazem weźmiemy udział w konflikcie, którego nikt się nie spodziewał. Jednym z nich jest walka Galahada i zespołu z rebeliantami. Będzie to bardzo trudne dla bohatera, gdyż był szkolony do zabijania mutantów, a nie ludzi, przeciw którym oryginalnie rycerze nie mieli nigdy walczyć.
Możemy również spodziewać się wielu zwrotów akcji. Pessino przypomina, że zakon przez samych rebeliantów jest postrzegany jako banda morderców i zdrajców. Dorzucając do tego nadchodzące zagrożenie ze strony mutantów, możemy spodziewać się całkiem niezłej produkcji.
Jak na graczy według Pessino wpłynie ta cała sytuacja? Odpowiedź jest prosta:
Jeśli nic nie poczujecie w trakcie gry, to znaczy, że jesteście martwymi skorupami bez uczuć.