Andrzej Ostrowski Andrzej Ostrowski 13.02.2015 21:03
„Jeśli nic nie poczujecie w trakcie gry, to znaczy, że jesteście martwymi skorupami bez uczuć"
1194V

„Jeśli nic nie poczujecie w trakcie gry, to znaczy, że jesteście martwymi skorupami bez uczuć"

Kto by się spodziewał, że The Order 1886 (PS4) będzie tak bardzo grało na emocjach? W trakcie wywiadu z Andrea Pessino, współzałożycielem studia Ready at Dawn padło pytanie dotyczące charakterystyki postaci Galahada. Mianowicie, czy gracze poczują przywiązanie do tego bohatera. Andrea dumnie odpowiedział, że gra wzbudzi w nas wielokrotnie skrajne emocje, a bohater został dobrze napisany i ma bardzo silną motywację.

Pessino dodał również, że The Order 1886 (PS4) porusza wiele tematów i motywów. Będziemy musieli odkryć spisek, a zarazem weźmiemy udział w konflikcie, którego nikt się nie spodziewał. Jednym z nich jest walka Galahada i zespołu z rebeliantami. Będzie to bardzo trudne dla bohatera, gdyż był szkolony do zabijania mutantów, a nie ludzi, przeciw którym oryginalnie rycerze nie mieli nigdy walczyć.

Możemy również spodziewać się wielu zwrotów akcji. Pessino przypomina, że zakon przez samych rebeliantów jest postrzegany jako banda morderców i zdrajców. Dorzucając do tego nadchodzące zagrożenie ze strony mutantów, możemy spodziewać się całkiem niezłej produkcji.

Jak na graczy według Pessino wpłynie ta cała sytuacja? Odpowiedź jest prosta:

Jeśli nic nie poczujecie w trakcie gry, to znaczy, że jesteście martwymi skorupami bez uczuć.

Źródło: http://thegamefanatics.com/2015/02/order-1886-dev-dont-get-emotional-end-order-youre-probably-dead-inside/

Tagi: playstation 4 ready at dawn the order: 1886