Daniel Stroński Daniel Stroński 15.08.2014 20:53
Zmieniające się w trakcie mapy, bossowie i rozróba - szczegóły i zrzuty z Geometry Wars 3: Dimensions
745V

Zmieniające się w trakcie mapy, bossowie i rozróba - szczegóły i zrzuty z Geometry Wars 3: Dimensions

Dziesiątki przeciwników, twardzi bossowie, miliony pocisków - Geometry Wars 3: Dimensions (PS4) to bogaty w zawartość sequel serii zręcznościowych shooterów, który w nowej formie zadziwiająco przypomina świetne Super Stardust™ HD (PS3).

Geometry Wars 3: Dimensions (PS4) kontynuować będzie serię nietypowego shootera z neonowymi figurami geometrycznymi jako przeciwnikami i morzem pocisków niszczących wszystko wokół.
 
Ale cóż to, gdzie się podziały dwuwymiarowe, zamknięte plansze? Te będą, ale danie główne stanowią
trójwymiarowe plansze-planety, koncepcja podobna jak w Super Stardust™ HD (PS3). Albo sześciany. Lub walce. I nawet będą się zmieniać w trakcie. Szaleństwo!
 
Dodatkowo nowe bronie - wiemy na razie o wieżyczkach sypiących pociskami w każdą stronę oraz dronach z trybami ataku, obrony i szarży, W kwestii multiplayera mamy walkę na punkty i porównywanie wyników. Nic szczególnego, ale zawsze przyjemnie wgnieść w błoto żyłowany tygodniami wynik znajomego.
 
50 poziomów singla, 10 trybów gry (z czego połowa zupełnie nowych) i... brak daty premiery. Na razie. Ale ważne, że Geometry Wars żyje i ciągle się rozwija!
 
 

Źródło: GameInformer, Destructoid

Tagi: Geometry Wars 3: Dimensions lucid games PlayStation 3 PlayStation 4