Nowy system walki i zabawniejsza lokalizacja w przenośnym remake'u Hyperdimension Neptunia
Kojarzycie RPG z Wojną Konsol, gdzie sprzęt do grania przybrał formę skąpo odzianych dziewczynek? to remake gry z PlayStation 3, jednak zajdzie w nim sporo zmian.
W wywiadzie udzielonym serwisowi Siliconera, Shingo Onodera z Idea Factory odpowiedział na kilka pytań związanych z remake'iem .
Przede wszystkim zmianie uległ turowy system walki znany z pierwowzoru. Prawie cztery lata wymagały zaimplementowania bardziej dopracowanego systemu z późniejszej odsłony serii, a dokładnie z . Zmiana ta wynikła z inicjatywy samych fanów serii, chcących powrócić do starszej produkcji nie tylko w lepszej oprawie graficznej, ale także z wygodniejszymi starciami. Również zaczerpnięty z Victory Scout System został nieco przerobiony i ochrzczony nazwą Remake System.
Tłumaczenie z języka japońskiego zostało zrobione od nowa i zajął się nim doświadczony w fachu fan serii. Nazewnictwo zostało utrzymane zgodnie z tłumaczeniami reszty części, coby nikt mający z nimi doświadczenie nie czuł się zagubiony.
Sama fabuła także uległa zmianom. Zostały dodane nowe postacie i wątki, a dialogi napisano raz jeszcze, tym razem w bardziej żartobliwym stylu.
Premiera pod koniec miesiąca, 27 sierpnia.