Daniel Stroński Daniel Stroński 01.08.2014 19:07
Nowy system walki i zabawniejsza lokalizacja w przenośnym remake'u Hyperdimension Neptunia
334V

Nowy system walki i zabawniejsza lokalizacja w przenośnym remake'u Hyperdimension Neptunia

Kojarzycie RPG z Wojną Konsol, gdzie sprzęt do grania przybrał formę skąpo odzianych dziewczynek? Hyperdimension Neptunia Re;Birth 1 (PS Vita) to remake gry z PlayStation 3, jednak zajdzie w nim sporo zmian.

W wywiadzie udzielonym serwisowi Siliconera, Shingo Onodera z Idea Factory odpowiedział na kilka pytań związanych z remake'iem Hyperdimension Neptunia (PS3).

Przede wszystkim zmianie uległ turowy system walki znany z pierwowzoru. Prawie cztery lata wymagały zaimplementowania bardziej dopracowanego systemu z późniejszej odsłony serii, a dokładnie z Hyperdimension Neptunia Victory (PS3). Zmiana ta wynikła z inicjatywy samych fanów serii, chcących powrócić do starszej produkcji nie tylko w lepszej oprawie graficznej, ale także z wygodniejszymi starciami. Również zaczerpnięty z Victory Scout System został nieco przerobiony i ochrzczony nazwą Remake System.

Tłumaczenie z języka japońskiego zostało zrobione od nowa i zajął się nim doświadczony w fachu fan serii. Nazewnictwo zostało utrzymane zgodnie z tłumaczeniami reszty części, coby nikt mający z nimi doświadczenie nie czuł się zagubiony.

Sama fabuła także uległa zmianom. Zostały dodane nowe postacie i wątki, a dialogi napisano raz jeszcze, tym razem w bardziej żartobliwym stylu.

Premiera pod koniec miesiąca, 27 sierpnia.

Źródło: http://www.siliconera.com/2014/08/01/hyperdimension-neptunia-rebirth1s-story-localization-changed/

Tagi: compile heart hyperdimension neptunia re;birth 1 idea factory playstation vita remake