Beta Deep Down znowu zalicza poślizg
Wczoraj narzekałem, że o jest stosunkowo cicho, a już kilkanaście godzin później Kazunori Sugiura podaje na twitterze nowe informacje o grze. Przypadek? Nie sądzę.
Producent nie ma dla nas niestety dobrych wiadomości. Pod koniec czerwca Sugiura przepraszał w imieniu Capcomu i zespołu deweloperskiego za brak informacji o zapowiadanej na tamten miesiąc becie, w ramach zadośćuczynienia publikując obrazek z gry. Teraz dowiadujemy się, że beta ponownie zostaje opóźniona i tak jak poprzednio, twórca zrekompensować próbuje nam to nowym zrzutem ekranu. To już robi się naprawdę niepoważne.
お詫びに今日撮影した最新のSSを一枚。 これはトラップの1つです。ランダム生成のダンジョンなので、時々異様にキツイ場所にあり結構泣けます。 http://t.co/iRcQjK3LdQ #deepdown #PS4 #ディープダウン pic.twitter.com/wmcMLHiSsp
— deep down 公式ツイート (@deepdown_JP) August 1, 2014
Mimo wszystko zdaniem Sugiury proces produkcyjny idzie zgodnie z planem, a kolejne opóźnienie ma być już ostatnim. Biorąc pod uwagę, że w sierpniu w Kolonii mieć będzie miejsce gamescom, możliwe, że rzeczywiście nie uświadczymy już żadnej obsuwy.
Wspomniany obrazek z Deep Down prezentuje jedną z pułapek, jakie znajdziemy w trakcie naszej przygody w lochach. Wnioskując po ujęciu, w tym przypadku starcie wygrała chyba pułapka.
Deep Down wciąż nie ma określonej oficjalnie daty premiery. Spekuluje się, że tytuł na rynek trafi w lutym 2015, choć niektóre plotki mówią nawet o jesieni przyszłego roku.