Ostatni fragment The Order 1886 był generowany w czasie rzeczywistym

Gry
1633V
Ostatni fragment The Order 1886 był generowany w czasie rzeczywistym
Mateusz Greloch | 30.05.2014, 10:12

Ready at Dawn ma dość posądzania o renderowanie filmików z , które potem pokazuje światu jako pełnoprawny fragment z rozgrywki. W ostatnim wystąpieniu przedstawiciela firmy, pracownik zarzeka się, że całość była generowana w czasie rzeczywistym przez PlayStation 4, a ich gra będzie najlepiej wyglądającą produkcją na konsole nowej generacji.

Mocne słowa, jednak po zobaczeniu tego fragmentu pozostaje mi się jedynie zgodzić - na ten moment nie widziałem lepiej prezentującej się gry i nawet ultra-realistyczni koszykarze z  muszą uznać wyższość złożonych lokacji i dbania o szczegóły w .

Dalsza część tekstu pod wideo

W kwestii wygładzania krawędzi, w grze Ready at Dawn możemy spodziewać się jeszcze lepszego efektu niż w , bowiem tam zastosowano podobne wygładzanie krawędzi zwane "temporal". W przypadku trybu dla pojedynczego gracza, Guerrilla używała tego wygładzania przed dodaniem efektów w post-produkcji, ale by podwyższyć wydajność i ilość klatek, w trybie wieloosobowym działo się to jeszcze przed nałożeniem temporal antyaliasingu, przez co było płynniej, ale niekoniecznie ładniej.

 całość ma się odbywać jeszcze przed efektami wizualnymi, gwarantując najwyższą jakość grafiki. Dodatkowo jako podstawową formę wygładzania, Ready at Dawn zastosuje czterokrotne wygładzanie MSAA, które jest znacznie wydajniejsze od FXAA używanego w .

Źródło: Dualshockers.com

Komentarze (54)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper