Pierwsze potwierdzone informacje o rozgrywce w Call of Duty: Advanced Warfare

Gry
1101V
Pierwsze potwierdzone informacje o rozgrywce w Call of Duty: Advanced Warfare
Mateusz Greloch | 05.05.2014, 12:16

W ostatnim numerze magazynu Game Informer pojawiły się nowe informacje o . Z przedstawionych w wydaniu informacji wyciągnęliśmy najważniejsze, które można przeczytać poniżej. I tak - jest nowy silnik, więc o wizualia powinniśmy być spokojni.

Z najważniejszych rzeczy warto wypunktować następujące:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Akcja gry dzieje się w 2052 roku.
  • Bohaterem jest szeregowy Mitchell, któremu głos podkłada Troy Baker [ale tylko w scenkach przerywnikowych]. Jego pochodzenie jest celowo uproszczone, by wyjaśnić dlaczego jest wszechstronnym żołnierzem. Koniec z przeskakiwaniem po postaciach - cała gra kręci się wokół Mitchella, który jest przyjacielem Willa Ironsa, syna Jonathana Ironsa, szefa firmy ATLAS [w którego wciela się Kevin Spacey].
  • ATLAS to prywatna grupa wojskowa, przyłączona do UNSC i posiadająca ogromne środki, najwyższej klasy wyposażenie i egzoszkielety wspomagające żołnierzy.
  • Egzoszkielety są trzonem rozgrywki - można je ulepszać i rozszerzać w różnych etapach misji, dzięki czemu rozgrywka nie będzie nudna i co chwilę poznamy nowe funkcje.
  • Osią fabuły jest atak terrorystyczny przeprowadzony przez KVA. Organizacja zrzeszająca wiele siatek terrorystycznych z całego świata przeprowadza globalnie zsynchronizowane ataki na całym globie.
  • Jednym z takich miast będzie San Francisco, gdzie nasz bohater będzie starał się powstrzymać atak terrorystów. Oprócz tego zwiedzimy też Detroit i całkiem możliwe, że zahaczymy też o inne miasta Stanów Zjednoczonych.
  • Jak zawsze - wszystkie kwestie uzbrojenia i ekwipunku bohatera zostały skonsultowane z wojskowymi specjalistami i oparte na aktualnie przeprowadzanych badaniach i projektach, które wojsko Stanów Zjednoczonych chce w przyszłości wcielić w życie.
  • Oprócz szkieletu, gracz otrzyma hełm rozszerzonej rzeczywistości, granat, który wyświetli pozycje wrogów, magnetyczne rękawice ułatwiające wspinaczkę i system kamuflażu przydatny podczas misji skradankowych.
  • Gra korzysta z całkowicie nowego silnika, specjalnie skrojonego pod konsole nowej generacji. Potwierdził to Michael Condrey, szef studia Sledgehammer.
  • Wersję na PS3 i x360 przeportuje ktoś inny, Sledgehammer w pełni skupia się na konsolach nowej generacji i nie zaprząta sobie głowy dopasowywaniem oprawy na potrzeby poprzednich konsol.

Szczególnie podobają mi się dwa ostatnie akapity, które w końcu pokażą, czy Activision jest w stanie zachwycić oprawą wizualną w nowym silniku i nie będzie zasłaniało się starym, który ewidentnie już niedomagał. Tymczasem czekamy na pierwsze konkretne fragmenty rozgrywki, które pozwolą nam samym ocenić, czy warto czekać na coś więcej niż na Kevina Spaceya.

Źródło: Game Informer, Dualshockers

Komentarze (14)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper