Gracze dostrzegli bugi na nowym zwiastunie Watch_Dogs. Morin tłumaczy się na twitterze
Lamentom na temat spadku jakości grafiki w nie ma końca. Opublikowany wczoraj nowy zwiastun doczekał się szczegółowych analiz ze strony graczy i jak zapewne się domyślacie, dostrzeżono kolejne błędy.
W trailerze odnotowano kilka niedoróbek, jak chociażby fakt, że niektóre postacie nie rzucają cieni - dokładnie chodzi o ten fragment. Ponadto, jeśli dobrze się przyjrzeć, zauważymy też, iż niektórym samochodom zdarza się delikatnie unosić nad powierzchnią ziemi. O kwestie te na twitterze został zapytany dyrektor kreatywny w Ubisoft Montreal, Jonathan Morin, który przyznał, że mamy tutaj do czynienia z bugami.
@Word Car Car = bug & NPC cast shadows...
— Jonathan Morin (@Design_Cave) March 27, 2014
Jeśli chodzi o cienie, zaznaczył jednak, że może ich nie być ze względu na porę dnia czy warunki atmosferyczne, tak jak ma to miejsce w rzeczywistości.
@WaltDuncan @Word ;) They are indeed plenty of possible no-shadows time/weather setup just like in real life :).
— Jonathan Morin (@Design_Cave) March 28, 2014