Ubisoft odpowiada na porównania Watch_Dogs do inFamous: Second Son
Premiery tych dwóch tytułów nie miały ze sobą kolidować, jednak Ubisoft przesuwając premierę sam skazał się na taki los. pojawi się na półkach sklepowych już w piątek, więc nie dziwmy się, że właśnie teraz postanowiono postawić w ringu obie produkcje.
Zdaniem graczy i analityków, produkcja Sucker Punch nie tylko wygląda ładniej, ale prezentuje znacznie bardziej rozbudowany system rozgrywki, jednak Ubisoft nie postanawia się poddawać i przekonuje, że gdy już dorwiemy , wybór nie będzie tak oczywisty.
Jeden z fanów dyrektora kreatywnego Ubisoftu, Jonathana Morina, podlinkował mu na Twitterze galerię z , na której gra prezentuje swoje wdzięki, jednak ten pozostał niewzruszony:
@y2200 Yeah it looks good, but what I want to know is how open and how alive it is as well. Will definitely play it.
— JMorin (@Design_Cave) March 15, 2014
Niestety zdanie może być nieco niefortunne, bo to właśnie inFamous jest ostatnio wszędzie, a fragmenty rozgrywki oraz zapisy pokazów latają po całej sieci, podczas gdy o zobaczeniu obszerniejszego materiału z Watch_Dogs możemy pomarzyć.
@Zer0w5 We have dynamic fog which is tied to the various environment curves yes.
— JMorin (@Design_Cave) March 15, 2014
Jonathan przyznał też, że tym co wyróżni ich produkcję będzie dynamiczna mgła, dostosowująca się do efektów otoczenia oraz to, że gra jest już na ukończeniu i zespół przechodzi ją w kółko, by przekonać się czy można coś jeszcze poprawić. Potem to już tylko i wyłącznie sprawa usuwania bugów.
Zapowiada się ciekawy pojedynek, jednak z werdyktem wstrzymam się, kiedy obie gry będzie można już normalnie kupić, a nie tylko spekulować na podstawie galerii i fragmentów wideo, którymi karmią nas producenci.