Metal Gear Solid V miał Retro-Filtr, ale go usunięto
Hideo Kojima nie szczędzi nam informacji o i . Tym razem przyznał się, że jego ekipa miała opracowany filtr, który stylizował grafikę na taką, która przypominała swoim wyglądem filmy kręcone w latach 80-tych.
Niestety, zdecydowano się go usunąć, bo choć wyglądał świetnie, to po zastosowaniu i włączeniu pełnego ekranu, gra zwalniała i nie pozwalała na komfortową grę. Filtr był podobny w działaniu do tego, który zastosowano w post-produkcji filmu Rush [Wyścig].
"RUSH" had very 70's texture & tone of film. In fact we studied 80's image & developed "80's filter" for MGSV as TPP is placed in 1984. CONT
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) February 11, 2014
(CONT) But when we actually implemented full screen effect, it was too heavy that slowed the system down so we had to take it out.
— HIDEO_KOJIMA (@HIDEO_KOJIMA_EN) February 11, 2014
Ciekaw jestem, czy Kojima posiada jakiś fragment rozgrywki lub chociażby zrzuty ekranu, prezentujące filtr w akcji. Zastanawiam się także, jak wymagający w działaniu jest owa nakładka, że nawet konsole nowej generacji musiały skapitulować.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.