Kojima "MGS V będzię miał delikatne niezgodności kanoniczne"

Gry
1052V
Kojima "MGS V będzię miał delikatne niezgodności kanoniczne"
Jaszczomb | 12.11.2013, 17:50

W wywiadzie z Kotaku, Hideo Kojima mówi o drobnych aspektach fabuły Metal Gear Solid V: Phantom Pain, które nie do końca wpasują się do ogólnej historii pozostałych części. "Po pierwsze - nie powinienem wspominać o klonach" - żartuje Kojima... żartuje?

Najpierw dostaniemy Ground Zeroes, które będzie prequelem do MGS V, które będzie prequelem do MGS 4... łatwo się w tym pogubić. Jeden z użytkowników Kotaku zamieścił dokłądną ciągłość:

Dalsza część tekstu pod wideo

MGS3>MGS:PO >MGS:PW >MGS:GZ>MGSV >MG >MG2>MGS>MGS2>MGS4

Ojciec serii Metal Gear tak komentuje nieścisłości:

Jestem pewien, że twórcy Star Warsów mieli podobny problem. Kiedy tworzysz coś, co będzie między gotowymi już historiami, małe szczegóły nie będą się zgadzać.

Najważniejsze, żeby była to dobra historia, pasjonująca, lepsza niż poprzednie. Warto poświęcić w imię tego idealnie pasującą do reszty fabułę. Mam nadzieję, że fani i gracze zrozumieją.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.

Źródło: Kotaku

Komentarze (36)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper