Bezpośrednie starcie trzeciego i czwartego DualShocka

Gry
3864V
Bezpośrednie starcie trzeciego i czwartego DualShocka
Mateusz Greloch | 24.10.2013, 14:45

Serwis GamesBeat przeprowadził bezpośrednie porównanie starego i nowego DualShocka, uwzględniając każdą, nawet najdrobniejszą różnicę w ich budowie. Każdego dnia publikowany jest kolejny materiał, ale z tych, które już ujrzały światło dzienne, jak na dłoni widać, że nowy DS będzie dużo wygodniejszy w obsłudze.

Przyznam szczerze, że na początku obawiałem się tego, że czwarty DualShock jest szerszy niż jego poprzednik, ale moje wątpliwości rozwiał Musiol, który na Gamescomie ogrywał tytuły startowe na PlayStation 4. Patrząc na dołączoną poniżej galerię, możemy zobaczyć, że dużych zmian doczekały się analogi, ich stopień wychyłu oraz jeśli wierzyć redaktorom - martwa strefa i opór działania.

Dalsza część tekstu pod wideo

Oprócz tego zmieniono również spusty które teraz mają odwrócone do góry nogami oznaczenia, by patrząc na pada z góry, nie trzeba było się zastanawiać który klawisz wcisnąć. Pomoże to w szczególności osobom, które z tym padem będą miały styczność po raz pierwszy.

Zmieniony, trójkątny kształt ma zapewnić większą wygodę podczas dłuższych sesji - teraz palce nie będą się ześlizgiwać podczas trzymania wciśniętych L2/R2 w trakcie ścigania się na torach, a uczucie strzelania powinno być bardziej naturalne.

Odpowiednie zdjęcia znajdziecie w galerii pod tym wpisem.

Źródło: GamesBeat

Komentarze (45)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper