Wypasiona paczka z Killer is Dead wyląduje w USA
O Killer is Dead od Sudy 51 czytaliście już zapewne niemało. Bardzo często pojawiają się nagrania i obrazki promujące ten tytuł. Już w przyszłym miesiącu mieszkańcy USA będą mogli spróbować swoich sił w nowej produkcji Grasshopper Manufacture, a żeby zachęcić ich do zakupu XSEED przygotowało ciekawą paczkę. O Killer is Dead od Sudy 51 czytaliście już zapewne niemało. Bardzo często pojawiają się nagrania i obrazki promujące ten tytuł. Już w przyszłym miesiącu mieszkańcy USA będą mogli spróbować swoich sił w nowej produkcji Grasshopper Manufacture, a żeby zachęcić ich do zakupu XSEED przygotowało ciekawą paczkę.
Sąsiedzi zza oceanu będą mogli nie tylko nacieszyć swoje dusze możliwością zagrania w kolejny tytuł Sudy 51, ale również nakarmić swoje oczy i uszy dodatkowymi gratisami dołączonymi do paczki z płytą.
W skład tej edycji wchodzi:
- 80 stronicowa książeczka z grafikami, oczywiście w twardej oprawie;
- soundtrack z gry, zawierający 25 piosenek;
- "Smooth Operator" DLC dający dostęp do "Gigolo Glasses", dodatkowego kostiumu dla Vivienne i Miki, nowej misji "Gigolo Mission", oraz całkiem nowego epizodu.
Killer is Dead zawita na amerykańskie półki już 27 sierpnia i ma kosztować $59.99.