vergil vergil 25.06.2013 10:57
Balans rozgrywki to najważniejszy element Dark Souls II
192V

Balans rozgrywki to najważniejszy element Dark Souls II

O Dark Souls II powiedziano już naprawdę sporo. Produkcja została zapowiedziana jako "bardziej przystępna" od swojej poprzedniczki, co zaniepokoiło miłośników serii. Yui Tanimura postanowił po raz kolejny uspokoić fanów i potwierdził, że obecnie wszystko rozchodzi się o odpowiedni balans rozgrywki.
O Dark Souls II powiedziano już naprawdę sporo. Produkcja została zapowiedziana jako "bardziej przystępna" od swojej poprzedniczki, co zaniepokoiło miłośników serii. Yui Tanimura postanowił po raz kolejny uspokoić fanów i potwierdził, że obecnie wszystko rozchodzi się o odpowiedni balans rozgrywki.

Jak powiedział w wywiadzie dla Game Informera, nikt nie ma w planach wyeliminowania wysokiego poziomu trudności:
Kiedy projektujesz grę, zaczynasz eliminować powody, dla których ktoś mógłby w nią nie zagrać. Jeśli ludzie mówią, że jest zbyt trudno, usuwasz wysoki poziom trudności (...), a kiedy nie musisz stawić temu czoła - tak naprawdę nie masz już gry.

Balans jest bardzo ważny. Przywiązujemy dużą wagę do ulepszenia każdego z tak zwanych wyzwań, dzięki czemu dobrze zbalansowaliśmy całą rozgrywkę.

Tanimura stwierdził również, że Dark Souls II będzie produkcją, w jaką osobiście chciałby zagrać:
Najważniejszym elementem, który według mnie będzie charakteryzował ten tytuł jako projekt, nad którym osobiście czuwałem, jest balans. Przyłożyłem się do zabalansowania rozgrywki - do poziomu trudności, poziomu frustracji i wszystkich innych rzeczy. Spędziłem sporo czasu nad umiejscowieniem przeciwników i ich parametrami, dzięki czemu ludzie będą mogli stawić czoła wszystkim trudnościom i wyzwaniom, lecz również czerpać satysfakcję z każdego pojedynku.

Dark Souls II zmierza na konsole obecnej generacji i ma zadebiutować w marcu przyszłego roku. Na ten moment nic zatem nie wskazuje na to, byśmy mieli poczuć się zawiedzeni.

Tagi: dark souls ii From Software PLAYSTATION 3 yiu tanimura