Woda na konsolach nowej generacji może być jeszcze lepsza

Gry
466V
Woda na konsolach nowej generacji może być jeszcze lepsza
Paweł Musiolik | 23.04.2013, 23:38

Jakkolwiek nie brzmi tytuł tego newsa, to sama jego treść i materiał wideo zaprezentowany przez twórców silnika fizyki PhysX - są rzeczowe i pokazują, że nowa generacja konsol odda nam jeszcze lepiej zrobioną wodę i inne ciecze. Ekipa PhysX, która pracuje pod szyldem nVidii tworzy technologię, która wykorzystywana jest głównie na PC-tach, ale jak wiemy od jakiegoś czasu - będzie także dostępna na PS4, a patrząc na wideo dostępne w rozwinięciu - można dać popłynąć wyobraźni.Jakkolwiek nie brzmi tytuł tego newsa, to sama jego treść i materiał wideo zaprezentowany przez twórców silnika fizyki PhysX - są rzeczowe i pokazują, że nowa generacja konsol odda nam jeszcze lepiej zrobioną wodę i inne ciecze. Ekipa PhysX, która pracuje pod szyldem nVidii tworzy technologię, która wykorzystywana jest głównie na PC-tach, ale jak wiemy od jakiegoś czasu - będzie także dostępna na PS4, a patrząc na wideo dostępne w rozwinięciu - można dać popłynąć wyobraźni.

Symulowanie zachowania wody oparte na poszczególnych pozycjach cząsteczek korzysta z tej samej techniki co symulacja ubrań, dzięki czemu tworzenie wody, która zachowuje się realnie jest prostsze i bardziej efektowne. Zresztą, rzućcie okiem sami.

http://youtu.be/6WZZARzpckw

Więcej materiałów mamy otrzymać po SIGGRAPH 2013, ale już teraz robi to ogromne wrażenie. Oby następna generacja poszła nie tylko w kierunku jeszcze lepszej grafiki, ale także dobrego odwzorowania fizyki, bo tego najbardziej mi brakuje.

Źródło: własne

Komentarze (35)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper