Twórcy Thiefa zamierzają mądrze wykorzystać możliwości PlayStation 4

Gry
317V
Twórcy Thiefa zamierzają mądrze wykorzystać możliwości PlayStation 4
nariko_X | 17.04.2013, 12:31

Ekipa Eidos Montreal udostępniła już całkiem sporo materiałów promujących kolejną odsłonę cyklu Thief. Oglądając je można dojść do wniosku, że gra wygląda naprawdę świetnie, co jest przede wszystkim zasługą mrocznego, steampunkowo-średniowiecznego designu. Stephane Roy przekonuje, że jego zespół zamierza mądrze wykorzystać możliwości niesione przez PlayStation 4 i bynajmniej nie ograniczy się do poprawy jakości oprawy graficznej.Ekipa Eidos Montreal udostępniła już całkiem sporo materiałów promujących kolejną odsłonę cyklu Thief. Oglądając je można dojść do wniosku, że gra wygląda naprawdę świetnie, co jest przede wszystkim zasługą mrocznego, steampunkowo-średniowiecznego designu. Stephane Roy przekonuje, że jego zespół zamierza mądrze wykorzystać możliwości niesione przez PlayStation 4 i bynajmniej nie ograniczy się do poprawy jakości oprawy graficznej.

Jego zdaniem bowiem większa moc obliczeniowa powinna nieść zmiany w rozgrywce:

Byłoby niesamowicie głupim posunięciem wyjść z założenia "W porządku, konsole nowej generacji są mocniejsze, więc sprawmy, by nasze gry były coraz większe".

Musimy być ostrożni, gdyż łatwo powiedzieć "są mocniejsze, więc zmieśćmy na talerzu więcej jedzenia". Byłoby to niebezpieczne ze względu na koszty produkcji. Powiedzmy, że idziecie do restauracji mają więcej pieniędzy. Istnieje jednak ograniczenie w kwestii tego, ile jedzenia pomieści Wasz żołądek. To taka sama sytuacja... musimy być mądrzy.
Dalsza część tekstu pod wideo

Kluczem do sukcesu jest zatem wykorzystanie "technologicznej wolności", jaką dają twórcom next-geny:

Teraz otrzymaliśmy technologiczną wolność - możliwości nie są nieograniczone, ale mamy znacznie większe pole do popisu. Wydaje mi się, że teraz artyści i projektanci mogą robić dokładnie to, co zamierzają. Zbyt często zdarzają się ograniczenia, które sprawiają, że nie możemy Wam dostarczyć dokładnie tego, czego chcemy. Jestem pewien, że teraz znajdziemy sposób, by wykorzystać moc obliczeniową konsoli oraz będziemy mogli stworzyć grę, jaką od początku chcemy Wam dostarczyć.

Na koniec, Roy udzielił wskazówki swoim kolegom po fachu:

Ilość pamięci RAM jest naprawdę w porządku, ale bądźmy ostrożni i upewnijmy się, że nowa generacja zostanie wykorzystana w kwestii rozgrywki i doświadczeń, jakie przekazujemy, a nie robiącej wrażenie technologii. Jeśli coś nie daje frajdy - nawet jeśli wygląda wspaniale - i jest nudne, wtedy przegrywamy.

Przypomnijmy, że Thief zmierza na konsole nowej generacji, a jego premiera została przewidziana na przyszły rok. Jeśli nie odpowiada Wam głos aktora, który wcieli się w rolę Garretta, zaglądnijcie tutaj.

Źródło: własne

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper