Bieganie nie będzie nas męczyć w Crysis 3
Nie wiem jak Was, ale mnie do szewskiej pasji doprowadzało wykorzystywanie energii Nanosuita przez bieganie, w drugiej odsłonie cyklu Crysis. Dlatego też cieszę się, że deweloperzy poszli po rozum do głowy i zrezygnowali z tego elementu rozgrywki.Nie wiem jak Was, ale mnie do szewskiej pasji doprowadzało wykorzystywanie energii Nanosuita przez bieganie, w drugiej odsłonie cyklu Crysis. Dlatego też cieszę się, że deweloperzy poszli po rozum do głowy i zrezygnowali z tego elementu rozgrywki.
Jak powiedział Adam Duckett w rozmowie z redaktorami serwisu ClickOnline:
Jedną z rzeczy, które zauważyliśmy w Crysis 2, był fakt, że ginął tam każdy, kto postanowił wbiec w sam środek pola bitwy. Było to spowodowane wykorzystywaniem energii pancerza - zrezygnowaliśmy z tego elementu, by zapobiec tego typu sytuacjom i stworzyć czystsze, wyraźniejsze i bardziej przyjazne dla użytkownika doświadczenie.
I dobrze, chyba nikt nie będzie tęsknił...