Deus Ex na PS3 nie jest "banalną konwersją"
Co jednak najciekawsze, przedstawiciele Eidos Montreal nie odwołują się w swojej wypowiedzi do mocy poszczególnych konsol oraz faktu, że zazwyczaj tytuły multiplatformowe wyglądają odrobinę gorzej na PS3 niż X360, ale do obłożenia przycisków Dual Shocka 3. Dziwne.Co jednak najciekawsze, przedstawiciele Eidos Montreal nie odwołują się w swojej wypowiedzi do mocy poszczególnych konsol oraz faktu, że zazwyczaj tytuły multiplatformowe wyglądają odrobinę gorzej na PS3 niż X360, ale do obłożenia przycisków Dual Shocka 3. Dziwne.
Deus Ex: Human Revolution [w Polsce Deus Ex: Bunt Ludzkości - dop. Pyszny] w wersji dla konsoli PlayStation 3 nie jest przez nas traktowane jako banalna "konwersja". Zabrzmi dość arogancko, ale możecie nam spokojnie zaufać. Nad wszystkimi dotychczasowymi grami w historii studia pracowaliśmy w identyczny sposób. Na Dual Shocku 3 gałki analogowe oraz przyciski są odrobinę inne niż to, co oferuje kontroler Xboxa 360, dlatego też w Eidos zajęliśmy się nimi oddzielnie. Wszystko po to by mieć pewność, że wszystko działać będzie tak jak trzeba. Jeżeli miałbym być szczery, to w Eidos wyciskamy wszystko z kontrolerów tej generacji.
Ostatnie zdanie przemilczymy...
Nadzieję na pozytywną jakość "konwersji" daje fakt, iż większość publikowanych do dnia dzisiejszego filmów z Deus Ex: Hunt Ludzkości pochodzi właśnie z edycji dla konsoli PlayStation 3. Niestety, w przytaczanej wypowiedzi Davida Anfossiego, producenta gry, nie padły żadne zapewnienia odnośnie jakości animacji oraz oprawy graficznej obu wersji, na które od momentu wypuszczenia na rynek Crysis 2 posiadacze PS3 są anormalnie wyczuleni...