Nowy Spidey - trailer i pierwsze detale
Niedawne ujawnienie przez Activision Spider-Man: Edge of Time nie przyniosło nam żadnych konkretnych mediów - zresztą zawartości merytorycznej też było niewiele. Teraz sytuacja uległa zmianie... UPDATE: Mamy także informacje o rozgrywce.
Niedawne ujawnienie przez Activision Spider-Man: Edge of Time nie przyniosło nam żadnych konkretnych mediów - zresztą zawartości merytorycznej też było niewiele. Teraz sytuacja uległa zmianie... UPDATE: Mamy także informacje o rozgrywce.
Przybyły pierwsze media - albowiem Beenox i Activision pokazywały grę w miniony weekend w San Francisco, na imprezie WonderCon. Teraz przyszła pora na resztę świata - poniżej pierwszy, widowiskowy trailer, a w galerii czeka porcja fotek.
UPDATE:
Co natomiast wiadomo o warstwie rozgrywki, ponad to, co ujawniono na wstępie? Spider-Man 2099 nie może cofać się w czasie, jednak akcje Amazing Spider-Mana - jako wcześniejsze w linii czasu - będą wpływały na rzeczywistość kolegi z przyszłości. Ukazane będzie to na zasadzie picture-in-picture (jak znana funkcja w TV) - na mniejszym ekraniku z boku będziemy widzieć real-time'owe efekty naszych działań w przyszłości. Jednym z przykładów pokazanych przez dewelopera było zniszczenie przez ASM robota, który atakował SM2099 w przyszłości. Po udanym ataku, futurystyczny robot zniknął... ale na jego miejsce pojawiło się 6 małych droidów. Albowiem nie zawsze nasze działania wywoływać będą jedynie korzyści w roku 2099 - zdarzy się nam także (niechcący) przysporzyć kumplowi kłopotów.
System różnych ataków i combosów dla odmiennych postaci, powstały na potrzeby poprzedniej gry, w nowej ulegnie poszerzeniu. Chociaż ataki Amazing SM wciąż skupiają się na działaniach siecią na odległość, a SM2099 jest specem od walk wręcz i szybkich, bliskich zwarć, każdy z nich dostanie swoje moce specjalne. Np. Amazing dostanie m.in. moc uników - gdy będzie aktywna, postać automatycznie unikać będzie ataków wroga i zagrożeń ze strony środowiska. Tymczasem SM2099 zyska holograficzny wabik, aby łatwiej podchodzić wrogów i szykować pułapki. Systemy możliwości i umiejętności każdej z postaci będą się rozwijać wraz z postępami w grze i upgrade'em mocy, coraz bardziej różnicując obu twardzieli od siebie.