Dark Souls Remastered. Framerate w Blighttown. Gameplay z problematycznej lokacji
Do premiery Dark Souls Remastered, które było dopieszczane jest przez polski zespół QLOC, zostały już tylko ostatnie dni. Tym razem możemy przyjrzeć się, jak działa najgorsza pod względem technicznym strefa w Dark Souls.
Blighttown jest nie tylko niezwykle upierdliwe ze względu na dezorientującą strukturę platform/korytarzy i wrogów serwujących stan zatrucia. Głównym problemem tej strefy w pierwotnym wydaniu Dark Souls był kulejący framerate. W istocie ta strefa sprowadzała Dark Souls na kolana (animacja spadała w niektórych momentach w tej miejscówce do ok. 10 fps).
Dark Souls Remastered. Porady dla początkujących
Na szczęście w remasterze przygotowanym przez polski zespół QLOC nie ma już śladu po dawnych problemach. Dark Souls Remastered zaczęło działać w Blighttown tak jak powinno od samego początku - framerate utrzymuje się w granicach 60 fps. Możecie sprawdzić to sami poniżej, w filmikach nagranych przez redakcje GameInformer i IGN.