Dark Souls Remastered. Framerate w Blighttown. Gameplay z problematycznej lokacji

Gry
2858V
Dark Souls Remastered. Framerate w Blighttown. Gameplay z problematycznej lokacji
Bartosz Dawidowski | 18.05.2018, 09:18

Do premiery Dark Souls Remastered, które było dopieszczane jest przez polski zespół QLOC, zostały już tylko ostatnie dni. Tym razem możemy przyjrzeć się, jak działa najgorsza pod względem technicznym strefa w Dark Souls.

Blighttown jest nie tylko niezwykle upierdliwe ze względu na dezorientującą strukturę platform/korytarzy i wrogów serwujących stan zatrucia. Głównym problemem tej strefy w pierwotnym wydaniu Dark Souls był kulejący framerate. W istocie ta strefa sprowadzała Dark Souls na kolana (animacja spadała w niektórych momentach w tej miejscówce do ok. 10 fps).

Dalsza część tekstu pod wideo

Dark Souls Remastered. Porady dla początkujących

Na szczęście w remasterze przygotowanym przez polski zespół QLOC nie ma już śladu po dawnych problemach. Dark Souls Remastered zaczęło działać w Blighttown tak jak powinno od samego początku - framerate utrzymuje się w granicach 60 fps. Możecie sprawdzić to sami poniżej, w filmikach nagranych przez redakcje GameInformer i IGN.

Źródło: własne

Komentarze (62)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper