Cuphead z ważnym patchem 1.1.3. Dopieszczone animacje, loadingi i balans rozgrywki

Gry
1903V
Cuphead z ważnym patchem 1.1.3. Dopieszczone animacje, loadingi i balans rozgrywki
Bartosz Dawidowski | 04.12.2017, 09:12

Piekielnie trudne Cuphead stało się właśnie jeszcze lepsze. Studio MDHR wypuściło ważny patch do swojej znakomitej platformówki 2D.

Niektórzy gracze narzekają na pewne aspekty Cuphead praktycznie od premiery tej bardzo wymagającej produkcji. Studio MDHR przyjrzało się krytyce gry i opracowało wreszcie patch 1.1.3, który wprowadza jak dotychczas największe zmiany w kodzie platformówki.

Dalsza część tekstu pod wideo

Przede wszystkim po zainstalowaniu patcha 1.1.3 zachowamy stan naładowania broni w trakcie wykonywania uników. Deweloperzy Cuphead zmienili też pewne zachowania bossów. Studio wprowadziło też drobne poprawki, eliminujące niektóre przypadki zawieszania gry.

Przy okazji, jeśli wcześńiej to przegapiliście, to koniecznie zerknijcie na doskonale zrealizowaną parodię Dark Souls w graficznych klimatach Cuphead. Dawno nie widzieliśmy tak pięknej fanowskiej roboty.

Zmiany w patchu 1.1.3:

Poprawiono przypadki zawieszania po odłączeniu/podłączeniu kontrolera
Poprawiono błąd z wstrząsami kontrolera
Wyeliminowano szereg przypadków zawieszania i zacinania gry
Ulepszono save'owanie i czas loadingów
Nie można już stworzyć "armii Mugmana"
Wyeliminowano glitch "rapid-weapon-swap"
Naładowanie broni jest teraz utrzymywane w trakcie wykonywania uniku
Mr. Chimes już się nie zacina i nie wychodzi poza kadr
Poprawiono działanie etapu z King Dice
Poprawiono nieprawidłowe hit boxy w wężowym ataku Diabła
Poprawiono działanie windy w Rugged Ridge
Nie można już zadawać obrażeń bossom znajdującym się poza kadrem
Wyelimowano szereg innych bugów
Można teraz zdobyć ocenę A+ w Funfair Fever i Treetop Trouble
Ulepszono niektóre animacje
Poprawiono dźwięk
Dodano zapowiedź głosową w Mausoleum


Źródło: własne

Komentarze (11)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper