Nintendo Switch. Nowe reklamy konsoli
Tydzień temu na rynku amerykańskim Nintendo opublikowało nową reklamę Switch. Tym razem firma przygotowała materiał dla swojego rodzimego rynku.
Branżowe firmy już szykują się do walki o klienta w ostatnich tygodniach 2017 roku i nie inaczej jest z Nintendo. Tym razem firma przygotowała dwie reklamy Switch, przygotowane z okazji zbliżających się Świąt.
Switch zwycięzcą Black Friday wg Adobe
Jak widać na poniższych filmikach Switch ma być idealnym towarzyszem m.in. w trakcie wypraw narciarskich. Nintendo postawiło na standardowe klimaty, wciąż przewijające się od premiery Switch w reklamach - motywy mobilności sprzętu i wspólnej zabawy, bez typowo japońskich szaleństw, z którego znane jest m.in. Sony.
Taka strategia się sprawdza, bo Switch cieszy się bardzo wysokim zainteresowaniem w Kraju Kwitnącej Wiśni. Switch sprzedaje się w Japonii obecnie ok. 3 razy lepiej niż PlayStation 4. Ze wstępnych raportów płynących z USA wynika, że sprzęt rozszedł się również doskonale w trackie Black Friday w USA.