Call of Duty: WWII. Porównanie grafiki na PS4 i PS4 Pro

Gry
3737V
Call of Duty: WWII. Porównanie grafiki na PS4 i PS4 Pro
Bartosz Dawidowski | 28.08.2017, 09:04

Czy w Call of Duty: WWII możemy liczyć na znacznie lepszą grafikę na mocniejszych wersjach konsol obecnej generacji? Okazuje się, że różnice między PS4 a PS4 Pro są zaskakująco małe.

W Sieci pojawiły się już pierwsze graficzne porównania Call of Duty: WWII w wersji na PS4 i PS4 Pro. Okazuje się, że strzelanina działa na obu konsolach w dynamicznej rozdzielczości natywnej. Na PS4 ilość wyświetlanych pikseli waha się od 960x1080 do 1920x1080. W przypadku PS4 Pro rozdzielczość oscyluje między wartościami 1440x1620 do 2880x1620. Autorzy postawili na takie rozwiązanie, by zapewnić stabilny i wysoki framerate 60 fps. Jak można się przekonać na filmiku poniżej Call of Duty: WWII nie ma żadnych problemów z płynnością animacji, generując 57-60 fps na PS4 i PS4 Pro (materiał pochodzi z bety, w wersji 1.02).

Dalsza część tekstu pod wideo

Wszystko co można zrobić w Headquarters, w Call of Duty: WWII

Takie przywiązanie do zapewnienia stabilnego framerate'u 60 fps oznacza, że Call of Duty: WWII odpalone na PS4 Pro nie może się pochwalić jakoś specjalnie ulepszoną oprawą graficzną w porównaniu z PS4. Rozdzielczość jest oczywiście wyższa, ale nie widać by detale, cienie czy roślinność były wyraźnie bogatsze. To co da się natomiast zauważyć w poniższym porównaniu to lepsze tekstury materiałów bawełnianych/mundurów (temat szczególnie widoczny w 4:30 filmiku).

Źródło: własne

Komentarze (69)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper