Ostatnia reklama "Ostatniej Opowieści"
Famitsu postawiło The Last Story naprawdę wysoką notę. To prawda, że w ostatnich latach japoński periodyk ma tendencję do znacznego zawyżania not, ale zawsze jest to dla nas jakiś wskaźnik jakości nowego dzieła Sakaguchiego. Podobnie jak ta reklama!
Famitsu postawiło The Last Story naprawdę wysoką notę. To prawda, że w ostatnich latach japoński periodyk ma tendencję do znacznego zawyżania not, ale zawsze jest to dla nas jakiś wskaźnik jakości nowego dzieła Sakaguchiego. Podobnie jak ta reklama!
To już chyba ostatni materiał promocyjny z The Last Story (dodam, że z typowo japońskim, slapstickowym humorem) - gra trafi do japońskich sklepów 27 stycznia. Teraz pora na znalezienie przez Mistwalkera wydawcy, który przeniesie tego niezwykle intrygującego RPG-a na nasze podwórko. Czekamy! Jeśli oceny będą jednak tak wysokie, jak ta Famitsu, to powinniśmy być raczej spokojni o angielską wersję gry.