Red Dead Redemption 2. Data premiery przedstawiona również przez polski sklep
Rockstar zaprezentowało krótki zwiastun Red Dead Redemption 2 i od tego czasu czekamy na większe konkrety dotyczące produkcji. Firma nie śpieszy się z ujawnianiem informacji, ale bardzo możliwe, że wkrótce będziemy świadkami intensywnej kampanii marketingowej. W końcu gra ma zadebiutować jeszcze w tym roku.
Od pewnego czasu systematycznie otrzymujemy informacje, według których Red Dead Redemption 2 ma faktycznie zadebiutować jesienią 2017 roku. Twórcy oraz wydawca nie śpieszą się z prezentacją terminu, ale kolejne sklepy wychodzą przed szereg. W ubiegłym tygodniu informowaliśmy, że brytyjski Base zaczął zbierać zamówienia przedpremierowe – zdaniem Brytyjczyków Red Dead Redemption 2 zadebiutuje na rynku 26 września.
Red Dead Redemption 2 w Encyklopedii PPE.pl
Dzisiaj swoje „5 minut chwały” ma na naszej stronie MediaMarkt.pl, bo to pracownicy właśnie tej sieci postanowili datować pozycję Rockstar. Zdaniem MM Red Dead Redemption 2 trafi na półki sklepowe 3 października. Gracze mogą składać pre-oredery w cenie 259 zł.
Te dwie daty różni zaledwie tydzień, więc możemy przypuszczać, że faktycznie „coś się dzieje w temacie”. Pojawiają się sygnały, według których Rockstar rozpoczyna rozsyłać pierwsze informacje dotyczące daty premiery do sklepów – firmy muszą podjąć działania marketingowe związane z tak wielkim wydarzeniem.
Na szczegóły musimy oczywiście zaczekać, ale bardzo możliwe, że faktycznie w tym roku odwiedzimy bardzo Dziki Zachód. To co, prezentacja na E3 2017 z konkretnym fragmentem rozgrywki i następnie bardzo intensywna kampania marketingowa? Tylko nieliczne studia mogą pozwolić sobie na taką taktykę, ale bez wątpienia Rockstar należy do tego wąskiego grona.
Materiał: Red Dead Redemption 2 Trailer
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Red Dead Redemption 2.