Batman: Return to Arkham wygląda w kilku miejscach lepiej na PS3 niż na PS4
Już wczoraj wydawca Batman: Return to Arkham opublikował zwiastun premierowy, na którym pojawiły się krótkie zestawienia grafiki z pierwotnych wersji gier z kompilacji i ich odświeżonych edycji. Sprawdźmy jednak dokładnie, jaką robotę wykonało studio Virtuos.
Grupa Candyland, która zajmuje się porównaniami grafiki na YouTube tym razem wzięła pod lupę Batman: Return to Arkham. Niestety okazuje się, że fani pierwotnych edycji gry, wydanych na PS3 i X360 mogą trochę kręcić nosem, bo niektórym scenkom jakby odebrano coś z dawnego klimatu przez znaczne rozjaśnienie otoczenia (to prawdopodobnie za sprawą przesiadki na nowszą generację silnika Unreal). Na szczęście w większości miejsc grafika wypada bardzo dobrze, a gra nabrała przede wszystkim bardziej realistycznego i bogatszego oświetlenia. Finalny efekt i klimat wizualny z pewnością jest jednak trochę inny i każdy musi odpowiedzieć sobie sam na pytanie, którą wersję woli. Jeśli zależy wam tylko na ostrzejszych teksturach i lepszym oświetleniu to wybór jest oczywiście prosty - to edycja gry przeznaczona na PS4/XOne.
Przy okazji warto zauważyć, jak ważne dla ogólnego odbioru lokacji w grach jest oświetlenie. Parę zmian może wprowadzić zupełnie inny klimat. Pytanie czy kupujecie takie „zmiany” w przypadku Batman: Return to Arkham?
Poniżej pierwsze oceny z recenzji Batman: Return to Arkham:
JustPushStart 8.5/10
IGN 7/10
BlotGaming 8.1/10