Pecetowy Deus Ex: Rozłam Ludzkości otrzyma wsparcie DirectX 12 jeszcze w tym tygodniu
Komputerowe konwersje gier tworzonych z myślą o konsolach miewają nieco opóźnione wsparcie najnowszych technologii, lecz deweloperzy nie zapominają o swoich fanach i wciąż pracują nad usprawnianiem gier.
Nie inaczej jest z blaszakową wersją najnowszego Deus Ex'a, który na samym starcie nie miał wsparcia aktualnych bibliotek DirectX 12 mocno zmieniających ustawienia graficzne.
Zgodnie z tym co piszą w Sieci pracownicy studia Rozłam Ludzkości otrzyma odpowiednią aktualizację jeszcze w tym tygodniu. Pierwotnie zaś miało się to stać już w poniedziałek, lecz nastały pewne trudności i całość się ciut opóźniła.
Patrząc na to, że teraz konsole również otrzymają kilka opcji graficznych, już zaczynam się przyzwyczajać do przyszłości, gdy takie łatki będą na PS5, albo i PS6. Ale mam nadzieję, że jednak tak za te 10 lat nie będzie.