PS Move w echochrome II na wideo
Pamiętacie jeszcze zakręconego "platformera logicznego" w postaci echochrome? W przyszłą środę na PSN pojawi się sequel, wykorzystujący tym razem PlayStation Move - i to naprawdę w świetny sposób. Zobaczcie sami w dziennikach dewelopera.
Pamiętacie jeszcze zakręconego "platformera logicznego" w postaci echochrome? W przyszłą środę na PSN pojawi się sequel, wykorzystujący tym razem PlayStation Move - i to naprawdę w świetny sposób. Zobaczcie sami w dziennikach dewelopera.
Deweloperzy z Japan Studios wychwalają precyzję sterowania PS Move, co oczywiście brzmi jak propagandowa gadka - ale gdy spojrzeć na film i działanie kontrolera w echochrome II, można szybko zmienić zdanie. Jeżeli znacie oryginał, to wiecie na czym polega zabawa - chodzi o taką zmianę perspektywy i układu wizualnego planszy, aby stworzyć ciągłość podłoża i postać prowadzona przez pokręcone budowle mogła przejść do wyjścia. Tym razem podstawową rolę pełni PS Move jako... latarka - fragmenty budowli i rozmaite klocki zawieszone są w przestrzeni, a naszym zadaniem jest takie ich oświetlanie i manipulowanie cieniami, aby tworzyły one trasę do wyjścia.
Gra zawierać będzie 12 trofeów, a soundtrack - tak jak poprzednio - stworzył Hideko Sakamoto, przy okazji walcząc o Rekord Guinessa na "najdłuższą kompozycję do OST gry wideo" - jeden, ciągły utwór trwa 75 minut!