PlayStation to "największy klub na świecie" - nowa reklama z okazji finału Ligi Mistrzów
Ostatnio pisaliśmy o rewelacyjnym wyniku sprzedażowym PlayStation 4, które to nabyło już ponad 40 milionów graczy na całym świecie! Jednak Sony nie przestaje promować swojego maleństwa i wciąż wypuszcza kolejne reklamy.
Tym razem, jako że PlayStation jest oficjalnym sponsorem Ligi Mistrzów, Japończycy postanowili wydać z tej okazji nowy spot promocyjny nawiązujący do tematów czysto piłkarskich.
A jako że firma uruchomiła usługę PlayStation F.C. to akcja ta pasuje w sam raz do nowej koncepcji. Wczorajszy mecz był zwieńczeniem ostatniego roku pracy najlepszych piłkarzy świata, co stanowiło nie małą gratkę dla fanów tegoż sportu.
Dlatego też miłośnicy kopania piłki od bramki do bramki, nie powinni mieć nic przeciwko obejrzeniu poniższego materiału promocyjnego PS4, który nawiązuje do najważniejszego wydarzenia tego miesiąca.