Potter w naszej rodzimej telewizji
Ostatni zwiastun Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1, wzbudził wśród Was bardzo negatywne odczucia, głównie ze względu na podłożone w nim polskie głosy. Czy reklama przeznaczona nas nasz rodzimy rynek poprawi tę sytuację?
Ostatni zwiastun Harry Potter i Insygnia Śmierci - część 1, wzbudził wśród Was bardzo negatywne odczucia, głównie ze względu na podłożone w nim polskie głosy. Czy reklama przeznaczona nas nasz rodzimy rynek poprawi tę sytuację?
"Tam gdzie inni zawiedli, ja zwyciężę" - można powiedzieć, że tym razem to ta kwestia pojawia się na pierwszym planie i ma za zadanie zachęcić nas do zainwestowania w nowe przygody Pottera. Oczywiście nie zabrakło tez ujęć z samej rozgrywki, które przypominają nam, że tym razem zadyma będzie dużo większa. Czy warta naszych pieniędzy? Oceńcie to sami.