Dooma nie zmodujemy poza aplikacją SnapMap, która okazuje się nieco ograniczona
Takie informacje przekazał serwisowi GameTrailers pracownik Bethesdy - Pete Hines. Przywitana oklaskami na targach E3 platforma moderska będzie miała ograniczenia? To nie wróży dobrze. Zdolni fani zapewne i tak szybko obejdą ograniczenia.
Doom (2016) ma trafić na rynek na początku 2016 roku, a wraz z nim otrzymamy ciekawą aplikację stanowiącą połączenie edytora poziomów z platformą społecznościową zwaną SnapMap. Niestety według Hinesa, zapewni on jedynie bardzo ograniczoną swobodę tworzenia. Przede wszystkim nie będziemy w stanie tworzyć aren umiejscowionych na otwartej przestrzeni.
SnapMap nie jest czymś, co pozwoli ci zrobić ogromną, przestronną jaskinię. Bardziej chodzi tu o to, co widziałeś na zwiastunie multiplayerowym - będzie ciaśniej. Nie będziesz musiał się martwić o to, czy uda ci się zbudować 30 piętrową lokację
Problem w tym, że większość zdolnych moderów właśnie liczy na tego typu zmartwienia. Na pytanie o to, czy będziemy w stanie odbudować poziomy z Duke Nukem 3D, również padła odpowiedź przecząca. SnapMap nie będzie tak elastyczny, jak narzędzia towarzyszące poprzednim odsłonom serii.
Aplikacja będzie dawać takie same możliwości wszystkim użytkownikom, niezależnie od platformy. Gracze będą mogli również dzielić się swoimi dziełami za pomocą serwisu Bethesda.net, a stworzone na pececie mapy odpalimy również na konsolach.
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do DOOM (2016).