Kolejna masa szczegółów z Wiedźmin 3: Dziki Gon - gra na konsolach wygląda identycznie
Przedstawiciele CD Projekt RED coraz to chętniej wypowiadają się na temat swojej produkcji. Aktualnie cały zespół skupia się na upiększeniu pozycji i wyeliminowaniu bugów, ale od czasu do czasu otrzymujemy sporo informacji na temat gry. Tym razem na pytania fanów odpowiedział starszy projektant pozycji – Damien Monnier.
Sympatycy uniwersum Wiedźmina mieli okazję zapytać pracownika CD Projekt RED o szczegóły z Wiedźmin 3: Dziki Gon. Twórca nie omijał trudnych tematów i odpowiadał na wszystkie najciekawsze pytania.
Z tego powodu otrzymaliśmy sporo informacji na temat wersji – gra na konsolach wygląda identycznie, jedyną różnicą jest rozdzielczość. Ponadto twórca porównał pozycję na PC-tach (wysokie ustawienia) do gry na PlayStation 4.
Tak prezentują się wypowiedzi:
- Będzie można przenosić tatuaże z Wiedźmina 2 do Wiedźmina 3 (PC).
- Sapkowski był zaangażowany w tworzenie produkcji na początku, ale akcja Wiedźmina 3 jest umiejscowiona po wydarzeniach z książek.
- W grze znajdują się akty, ale gracze nie zobaczą przejść pomiędzy rozdziałami. Jest to raczej informacja dla twórców.
- Dodatki będą za darmo, ale autorzy nie chcą nam dać wyłącznie małych fatałaszków. Możemy się również przygotować na nowe „wcale nie małe” zadania.
- Najtrudniejszym elementem w przypadku technologii było przygotowanie wielkiej ilości unikalnych NPC, którzy są jednocześnie wyświetlani na ekranie. W wielu przypadkach bohaterowie robią coś innego.
- Można zmieniać ustawienia kamery (m.in. przybliżanie).
- Zbroje mają pięć poziomów, pojawiają się różne sety.
- Włosy oraz broda będą rosnąć.
- W trakcie pływania łodzią możemy zostać zaatakowani przez wodne stworzenia, z którymi trzeba będzie walczyć. Musimy uważać na łódź, która może zostać zniszczona – nawet przez skały.
- Gra nie zostanie zmieniona na rynku niemieckim.
- Ciri jest szybsza, ale słabsza od Geralta. Ma również swoje unikalne umiejętności.
- Twórcy przygotowali opowieść w taki sposób, aby była bardzo przystępna nawet dla graczy, którzy nie zapoznali się ze wcześniejszymi przygodami Wiedźmina. Nawet odbyły się specjalne testy, aby to potwierdzić.
- Umiejętności Wiedźmina będzie można wykorzystywać nawet w trakcie jazdy koniem.
- Na grę trzeba będzie przeznaczyć ponad 200 godzin (dla 100% ukończenia).
- Pogoda będzie miała wpływ na postacie niezależnie (noc/dzień/deszcz).
- W przyszłym tygodniu otrzymamy sporo informacji na temat systemu alchemii.
- Twórcy po sugestii jednego z graczy zerkną na możliwość dodania do gry Trybu Zdjęć (konsole).
- Styczniowy bulid (widzieliśmy z niego materiały wideo) jest bardzo stary. Nowy ma m.in. nowy system zachowania wody.
- Jeden z graczy zapytał wprost – czy pojawi się pogorszenie grafiki na PlayStation 4 ze względu na kontrakt z Microsoftem? Ale nie powinniśmy się o to obawiać. Twórcy nie będą pogarszać grafiki.
- Lepiej grać na PC (minimalne ustawienia) czy na Xboksie One? Zdecydowanie na konsoli Microsoftu.
- Grę na PlayStation 4 można porównać do pozycji na PC z wysokimi ustawieniami.
- Pozycja na Xboksie One wygląda naprawdę dobrze – różnicą w przypadku konsol jest tylko rozdzielczość (900 vs. 1080p), ale „Gry są takie same”.
- Twórcy aktualnie nie planują odpicowania dwóch poprzednich Wiedźminów.
- Tytuł na konsoli Microsoftu działa bardzo dobrze.
- Wiedźmin będzie korzystał z wielu pasywnych umiejętności (wszystko zależy od tego, w którą stronę pójdziemy w drzewku umiejętności).
Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.