Ubisoft Singapore zdradza czym się kierował tworząc lokacje do Skull and Bones

Gry
585V
Skull and Bones
Grzegorz Cyga | 05.02, 18:54

Skull and Bones po wielu latach spędzonych na niespokojnych wodach Morza Deweloperskiego już za kilka dni trafi do posiadaczy PC, PS5 i Xbox Series X/S, Z tej okazji deweloperzy uchylili rąbek tajemnicy na temat powstawania lokacji, które będzie można odwiedzić.

Skull and Bones zadebiutuje już 16 lutego. Jednak już od 7 do 11 lutego odbędą się otwarte beta testy, do których pliki będzie można pobierać od 6 lutego od godziny 10:00. Chociaż gracze nie otrzymają jeszcze dostępu do całej przygotowanej zawartości, będą mogli zwiedzić kilka lokacji. 

Dalsza część tekstu pod wideo

Akcja całej gry rozgrywa się na Oceanie Indyjskim w czasie Drugiej Złotej Ery Piractwa, gdyż ten jest uważany za jeden z najbogatszych i najbardziej zróżnicowanych regionów świata, z racji tego, że ciągnie się od Afryki po Indie. I to singapurscy deweloperzy chcieli odwzorować w swojej grze, a także styl życia ówczesnych mieszkańców.

Skull and Bones jest inspirowane prawdziwym okresem historycznym, lecz w produkcji nie zabraknie fikcyjnych miejsc, które nawiązują do faktycznych lokacji.

Jedną z nich jest Czerwona Wyspa. Twórcy twierdzą, że jest ona inspirowana Madagaskarem. Kiedy gracze zdecydują się na niej zatrzymać i pójść na zachód, to będą mogli spotkać dzikie zwierzęta takie jak lemury czy hipopotami (na które lepiej jednak uważać).

Oczywiście w grze Ubisoftu nie może zabraknąć posterunków, które można eksplorować. Jednym z nich jest inspirowane ruinami kambodżańskiej świątyni Angkor War, Zaginione Miasto Prey.

Celem deweloperów było stworzenie żyjącego świata pełnego różnych ludzi. Dlatego, aby zaprezentować ich oraz to, co czeka na graczy już w trakcie bety, Ubisoft opublikował film, który możecie obejrzeć poniżej. 

Źródło: Ubisoft

Komentarze (8)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper