Mdłości po korzystaniu z Project Morpheus - dziennikarze testują gogle VR w Tokio

Gry
1301V
Mdłości po korzystaniu z Project Morpheus - dziennikarze testują gogle VR w Tokio
Bartosz Dawidowski | 19.09.2014, 10:26

Niedawno poznaliśmy osobliwy tytuł od Namco Bandai, w którym... będziemy podglądać pewną uczennicę. Gra tworzona jest z myślą o Project Morpheus. Przed podniecaniem się symulatorem voyeura warto jednak zwrócić uwagę na pewien problem związany z obecną technologią VR.

Niedawno donosiliśmy o poważnym problemie związanym z Oculus Rift. Okazało się, że deweloperzy zgłaszają, że rzeczne gogle VR przyprawiają ich o "ekstremalne mdłości". Niestety wygląda na to, że to szerszy problem, dotyczący wszystkich szykowanych urządzeń VR.

Na targach TGS 2014 Sony prezentuje Project Morpheus. Okazuje się jednak, że dziennikarze IGN mieli po testowaniu gogli VR poważny problem z uczuciem mdłości. Jeden z redaktorów mówi wprost, że "miał ochotę zwymiotować" chwilę po zdjęciu urządzenia z głowy.

Drugi problem to tzw. efekt "rastrowania". Okazuje się, że rozdzielczość wyświetlaczy Oculusa jest trochę zbyt mała - dziennikarze twierdzą, że czuli się, jakby wpatrywali się w ekranik 3DS-a, co powodowało pewien dyskomfort.


Dalsza część tekstu pod wideo
Źródło: własne

Komentarze (46)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper