Gary Napper woli Obcego w wersji na PlayStation 4 z bardzo ciekawego powodu
Główny projektant Creative Assembly – Gary Napper – stwierdził, że chociaż jest wielkim fanem Xboksa, to w przypadku preferuje wersję na PlayStation 4. Nie z powodu grafiki, czy też płynności, a przez mały „patent”.
Przedstawiciel Creative Assembly wyjaśnił, że różnice pomiędzy aktualną a poprzednią generacją w są wyłącznie w grafice – sztuczna inteligencja Obcego pozostaje bez zmian.
Jednak Napper w przypadku tej pozycji woli wersje na PlayStation 4 z powodu małego dodatku:
„Moją ulubioną wersją jest edycja na PlayStation 4 – i mówię to jako ogromny fan Microsoftu – chociaż brzmi to trochę dziwnie. Powody są niewielkie, a dotyczą DualShocka 4, w którym zawarliśmy czujnik ruchu – światło jest intensywniejsze, gdy radar wykryje Obcego.”
Projektant dodał, że na początku widział w tej innowacji skromny bajer, ale to naprawdę dobra cecha, która oddziałuje na inne doświadczenia.
Napper na zakończenie dodał, że każda z platform ma coś „specyficznego”.