Sony pragnie zaimplementować swoje technologie w popularnych silnikach gier

Gry
882V
Sony pragnie zaimplementować swoje technologie w popularnych silnikach gier
Igor Chrzanowski | 16.03.2014, 18:20

Już niedługo odbędzie się kolejna edycja GDC, na której japoński gigant pragnie pokazać przyszłość gamingu. W Sieci pojawiło się ogłoszenie o pracę dla kogoś kto jest wstanie podjąć się majstrowania na przykład w CryEngine, Unreal Engine.

Czy ma to jakiś związek z nadchodzącym wystąpieniem? Możliwe, że tak choć żadnych oficjalnych informacji na ten temat nie ma. Całą treść notki, po angielsku znajdziecie tutaj.  

Dalsza część tekstu pod wideo

W skrócie Sony przyjmie do pracy doświadczonego i utalentowanego programistę, który będzie współpracował z producentami takich silników jak: Bullet Physics Engine, CRI Middle-ware, CryENGINE, FMod, Havok, PhysX, Unity, Unreal Engine, WWise, przy pomocy których zintegruje wyżej wymienione z najnowszymi technologiami opracowanymi przez zespół ojców PlayStation.

Po dostaniu się na to stanowisko pracownik będzie zobowiązany również do zapewnienia wsparcia technicznego deweloperom, z którymi podejmie współpracę, a także będzie prowadził dokładną dokumentację projektów. 

Od kandydata oczekuje się co najmniej dwuletniego doświadczenia w branży, pełnej znajomości języka programowania C++, umiejętności kodowania i optymalizacji

Ciekaw jestem jakie innowacje Sony planuje wprowadzić na nasz rynek.

Źródło: własne

Komentarze (18)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper