Duże zainteresowanie betą Titanfall na XONE; deweloperzy obiecują stabilność serwerów
Śmiało można powiedzieć, że Titanfall jest aktualnie najmocniej wyczekiwanym tytułem zmierzającym na Xbox One. Respawn Entertainment pochwaliło się rekordową ilością graczy, biorących udział w testowaniu wstępnej wersji gry.
W trakcie wywiadu z Polygon Jon Shiring ujawnił informację, że w testowaniu bety Titanfall na Xbox One wzięło udział ok. 2 mln graczy. Shiring zaznaczył, że kod i serwery gry wykazują się bardzo dużą stabilnością pod takim naporem zainteresowania, co ma zagwarantować płynne i bezproblemowe działanie Titanfall już po premierze.
"Najważniejszą rzeczą w dniu premiery jest upewnić się, że serwery wytrzymają obciążenie. Alfa potwierdziła, że technologia się sprawuje. W becie chcieliśmy zobaczyć co się stanie, kiedy podkręcimy naprawdę obroty, tak by zawczasu poprawić co trzeba, żebyśmy nie musieli na gwałt szukać rozwiązań po premierze gry" - powiedział Jon Shiring, główny inżynier w zespole twórców Titanfall.
Stabilność serwerów obsługujących graczy Titanfall ma pierwszorzędne znacznie, bowiem rzeczona produkcja wymaga nieprzerwanego połączenia z Siecią do działania. W przypadku gdyby doszło do awarii serwerów, nikt nie mógłby prowadzić rozgrywki.