Microsoft nie podaje informacji o natywnych rozdzielczościach swoich gier
Nowa generacja konsol to przede wszystkim dla wielu nowa jakość grafiki i powszechne, będące na porządku dziennym FullHD, które było jedną z wielu obietnic Sony i Microsoftu. Nie tylko wiemy już, że nie zawsze te nowe gry działają w 1080p, ale także fakt ten jest przed nami ukrywany.
Redaktor Gamezone zwrócił uwagę na omijanie przez Microsoft informacji o natywnych rozdzielczościach swoich gier. Jeżeli spojrzycie na skan tylnej części okładki Ryse, to nie znajdziecie tam informacji o tym, w jakiej rozdzielczości działa gra.
Większość gier na XOne działa w natywnej rozdzielczości 720p lub 900p, podczas gdy produkcje Sony działają w natywnym FullHD, o czym dowiadujemy się z informacji zamieszczonych na ich okładce.
Nieumieszczanie takich informacji z tyłu okładek produkcji na XOne nie wydaje się być przeoczeniem, gdyż jest to to jedna z podstawowych informacji, jakie powinny się tam znaleźć. Microsoft stawia w złym świetle także fakt, iż choć ich gry startowe dla wielu (w tym mnie) wydają się lepsze, to w aspekcie rozdzielczości przegrywają.
Jeżeli sprawa uzyska rozgłos dzięki innym serwisom branżowym, to powinniśmy doczekać się sprostowania ze strony giganta z Redmond.