Respawn Ent.: "Brak singla utrudnia marketing Titanfall"
Zrezygnowanie z trybu single player w Titanfall przysporzyło Respawn Entertainment trudności na polu promowania gry, o czym poinformował producent gry, Drew McCoy. Brak oskryptowanych momentów w rozgrywce wykluczył hurtowe pchanie efekciarskich trailerów.
Deweloper poruszył temat marketingu Titanfall na łamach forum NeoGAF, gdzie wytłumaczył strategię studia względem promocji mającego ukazać się w marcu FPS-a. Respawn Ent. skupiło się na dostarczaniu kilkuminutowych zwiastunów, które przedstawiają faktyczny gameplay, nie prześcigających się w coraz to bardziej wykręconych akcjach kolaży, do czego zdążyło nas już przyzwyczaić Call of Duty. Wedle McCoya mechanika gry jest na tyle bogata, że idealnie wpisała się w schemat "filmowego" trailera, bez konieczności epatowania ukazywanymi z różnych perspektyw ujęciami "wystrzelonych w kosmos"akcji.