Maciej Klimaszewski Maciej Klimaszewski 18.12.2013 13:35
Sony: "To nam najbardziej zależy na nowych IP"
2574V

Sony: "To nam najbardziej zależy na nowych IP"

Szef dywizji PlayStation, Andrew House, z dumą stwierdził ostatnio, że Sony w o wiele większym stopniu skupia się na nowych markach niż robi to konkurencja. Dostarczenie świeżych IP dla PlayStation 4 to kluczowy element strategii firmy.

House powiedział serwisowi MCV, że gracze są bardziej skłonni kupić nowy sprzęt, gdy mają świadomość zbliżających się premier, w tym nowych IP:

Pod względem skali wsparcia deweloperów third-party, PlayStation 4 jest w lepszej sytuacji niż jakakolwiek platforma, przy której pracowałem. Jeżeli chodzi zaś o dostarczanie nowych IP, to jesteśmy bardziej zdeterminowani od większości producentów konsol.

Na horyzoncie widać już Driveclub, pod koniec przyszłego roku pojawić powinno się The Order: 1886, Capcom lepi na wyłączność znakomicie zapowiadające się Deep Down, zaś kolejne miesiące bez wątpienia przyniosą zapowiedzi następnych marek. Jak zwykle fani PlayStation nie powinni narzekać na brak ekskluzywnych gier.

Tagi: andrew house PlayStation 4 Sony