Microsoft reklamuje Xbox One jako maszynkę do oglądania futbolu amerykańskiego
O ile Microsoft nie do końca rozumie japoński rynek (na co wskazują kiepskie wyniki sprzedaży X360 w tym państwie), to z pewnością nie można odmówić tej korporacji braku dobrej strategii na rynku amerykańskim. Sprawdźcie jak gigant z Redmond reklamuje Xbox One w USA.
To pierwsza telewizyjna reklama Xbox One emitowana w amerykańskiej telewizji. Jakie gry promuje Microsoft w swoim materiale? Forza Motorsport 5, a może FIFA 14, które będą dołączane za darmo do preorderów? Nic z tych rzeczy. W rzeczonej reklamie nie ma ani krztyny gameplayu, a nawet wspomnienia o grach. Jest za to futbol amerykański. Dużo futbolu amerykańskiego. Na reklamie wspomina się też o "spersonalizowanych powtórkach", a także o funkcji Skype (tak by dzielić się ze znajomymi emocjami w trakcie rozgrywek). Być może to jest właśnie klucz do odniesienia komercyjnego sukcesu w Stanach Zjednoczonych?